Pátek, 26 dubna, 2024
3.3 C
Ústí nad Labem
DomůMěsta/obce1. ÚsteckoVOLNÁ MÍSTA: Úřad práce Ústí n. L. hledá odborného/vrchního referenta

VOLNÁ MÍSTA: Úřad práce Ústí n. L. hledá odborného/vrchního referenta

Úřad práce České republiky v Ústí nad Labem | IČO: 72496991 nabízí zaměstnání na pozici Odborný/vrchní referent – odborný pracovník pohledávek v Oddělení právním Odboru kontrolně právního. Pružná pracovní doba, mzda od 21 710 do 31 820 Kč/měsíc. Vhodné pro středoškoláky.

MÍSTO VÝKONU PRÁCE

Dvořákova 1609/18, Ústí nad Labem-centrum, 40001 Ústí nad Labem, okr. Ústí nad Labem

PROFESE CZ-ISCOOBOR

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (33439)

Administrativa

MZDOVÉ ROZPĚTÍ

od 21 710 do 31 820 Kč/měsíc

POČET NABÍZENÝCH MÍST

1

DOBA ZAMĚSTNÁNÍ

od 1.3.2023

MINIMÁLNÍ STUPEŇ VZDĚLÁNÍ

ÚSO s maturitou (bez vyučení)

PRACOVNĚPRÁVNÍ VZTAH

Pracovní poměr – plný úvazek

SMĚNNOST

Pružná pracovní doba

VHODNÉ PRO

Zdravé osoby

UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE

1. Údaje o služebním místě Odborný/vrchní referent – odborný pracovník pohledávek v Oddělení právním Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Děčíně, ID 11009696. Na služebním místě je státní služba (dále jen “služba”) vykonávána v oborech služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy 17 Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Podávání návrhů na stanovení výživného soudem, zajišťování jejich vymáhání, jednání s dlužníky a vyhotovování záznamů z jednání. Podávání podnětů na zahájení trestního řízení. Účast při jednání soudu při stanovení či změnách již stanoveného výživného. Spolupráce s organizacemi a orgány v případě výzvy k součinnosti. Spolupráce se specialisty dávek v řízení žádostí o dávky pěstounské péče. Zajištění evidence a vymáhání pohledávek nepojistných sociálních dávek. Provádění kontroly splátek přeplatků a srážek u dlužníků předaných k vymáhání. Kontrola místně příslušné vyhlášky o zahájení insolvenčního řízení ohledně nepojistných sociálních dávek, přihlašuje tyto pohledávky do insolvenčního řízení. Předávání pohledávek dle jejich typu celnímu úřadu. Zpracování podklady pro upuštění od vymáhání či zánik pohledávek. 2. Údaje o složkách platu Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib. Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. 2.1 Platový tarif Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 21 710 Kč do 31 820 Kč. Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “nařízení vlády č. 304/2014 Sb.). 2.2 Osobní příplatek Rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo Osobní příplatek je nenároková složka platu. 2.3 Odměny Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance 3. Údaje o podmínkách výkonu služby Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. březen 2023. Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx. 4. Podání žádosti Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen “žádost”) podané ve lhůtě do 23. ledna 2023, tj. v této lhůtě ” doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, ” podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, ” podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ul@uradprace.cz, nebo ” podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: “Neotevírat” a slovy “Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/4671-78099813”. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-odborny-pracovnik-pohledavek-krp-usti-nad-labem-sluzebni-pusobiste-decin-23-01-2023

KOMU SE HLÁSIT

Podatelna

Krajská pobočka v UL – sídlo

Dvořákova 1609/18, Ústí nad Labem-centrum, 40001 Ústí nad Labem

E-mail: podatelna.ul@uradprace.cz

Milí zájemci o práci, dříve než kontaktujete inzerenta – zaměstnavatele, ověřte si prosím, zda je inzerát stále aktuální. V případě, že odkaz není aktivní, byla nabízená pozice již zřejmě obsazena: https://www.uradprace.cz/web/cz/volna-mista-v-cr#/volna-mista-detail/66915286

- Reklama -

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

- Naši partneři -
- Reklama -

NEJSLEDOVANĚJŠÍ V TÝDNU